• 1156
  • 771 مرتبه
برپائی پایون اختصاصی ISPX در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو

برپائی پایون اختصاصی ISPX در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو

1399/09/24

# مشاورین ایده گستر بارثاوا: عامل توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران ISPX و مدیر دبیرخانه قطعات خودرو سبک

 🔹سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از تاریخ 21 تا 24 آبان ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید. در این رویداد که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود،­ صدها کمپانی و شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین صنایع،​­ قطعات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

 

🔹 در این نمایشگاه 6 شرکت با حضور در پاویون اختصاصی ISPX، نسبت به معرفی ظرفیت ها، پتانسیل ها و توانمندی های مجموعه های خود اقدام نمودند. علاوه بر این دبیرخانه تخصصی قطعات خودرو سبک، طی جلسات B2B و نمایش تصویری نسبت به معرفی و ارائه دایرکتوری 33 شرکت تولیدکننده از خراسان رضوی و نیز 61 شرکت از سایر استان ها اقدام نمود.

 

🔹در این رویداد 951 بازدید کننده از پایون اختصاصی دبیرخانه قطعات خودرو سبک بازدید کردند. در حدود 168 جلسه B2B میان غرفه داران و فعالان این حوزه برگزار گردید.  28 مذاکره جدی میان ذی نفعان در این پاویون صورت گرفته که 3 مورد از آن منجر به عقد قرار گردیده است. قرار داد مذکور در حوزه قطعات الکترونیک خودرو با حجم 9000 قطعه و به ارزش 7 میلیارد ریال میباشد. پیش بینی می شود در آینده نزدیک حجم قراردادهای حاصل از مذاکرات صورت گرفته به 50 میلیارد ریال برسد.

  

💎 در صورتی که تمایل به دانستن مطالب جدید و متنوع در مورد اقتصاد، تجارت و سرمایه گذاری دارید به کانال "مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی ایران ISPX" بپیوندید.

 

 تلگرام

https://t.me/irspx

فایل های پیوست